حماسه سیاسی محقق شد
تاريخ : 26 / 3برچسب:فریم بندگی,امام خامنه ای, | 22:24 | نویسنده : ali
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی امسال، كار بزرگ سال ۹۲ را انتخابات ریاست‌جمهوری دانسته و فرموده بودند «در واقع مقدرات اجرائی و سیاسی و به یك معنا مقدرات عمومی كشور را برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی می‌كند. ان‌شاءالله مردم با حضور خودشان در این میدان هم خواهند توانست آینده‌ی نیكی را برای كشور و برای خودشان رقم بزنند.» این عبارات اولین اشاره‌های رهبر انقلاب اسلامی به حماسه سیاسی در سال ۹۲ بود.
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22937/smpf.jpg
از ابتدای سال هرچه به خردادماه نزدیك می‌شدیم تحركات و فشارهای دشمن علیه ملت ایران بیشتر می‌شد. آن‌ها می‌خواستند ملت نیاید! در همین ایام بود كه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند «دشمنان جمهوری اسلامی پولها خرج كردند، زحمتها كشيدند، سياستها به كار بستند، به قول خودشان اتاقهاى فكر تشكيل دادند، براى اينكه راهى پيدا كنند تا ملت ايران را از نظام اسلامى جدا كنند. ملت ايران با حضور در پاى صندوقهاى رأى، با شركت در رأى دادن، ارتباط و اتّصال مستحكم خودش را با نظام اسلامى دارد اثبات ميكند.» البته پاسخ تحركات دشمن از طرف ملت نیز مشخص بود: «از اين ملت بزرگ به توفيق الهى، اين دفعه هم تودهنى خواهند خورد.»
دو روز مانده بود به انتخابات یازدهم كه هزاران نفر از اقشار مختلف مردم با هبر انقلاب دیدار كردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز با تبیین اهمیت این دوره از انتخابات پیش‌بینی كردند كه «روز جمعه، روز اوج حماسه خواهد بود».
و جمعه ۲۴ خردادماه حماسه سیاسی محقق شد.


این صفحه را به اشتراک بگذارید